Annesimelegi 16 aylik bi kizim var 2.yi istiyorum ama korkuyorum yapabilirmiyim yapamazmiyim diye. Sizce 2 kardeş arası en az kaç yaş olmalı? Çocukları arası yakın olanlar varmi? Tecrübelerini yazabilirlermi? Şimdiden cevap yazanlara teşekkür ederim 😊
GozdeCemre Annesimelegi kızım 2 yaşında 3 aylık hamileyim iyi Mi kötü mü bilemiyorum çok fazla yoruyor diğeri Olunca ne yapacam bilmiyorum bu ara çıldırdı
Ayazfatos Annesimelegi cok erken cnm seninki oglum 4 olcak iste simdi 16 aylik hallerini hatrliyorumda kabus gibiydj suanda 5 haftalik hamileyim yeni cesaret ediyoeum yani ara verdim en azindan buda erkek olursa kucuk buyuk farki olsun istedim esime kalsa 10 yas olsun diyo ama bence en ideali 4 .5 yas okula gitmeden 2. buyumesi lazim gorusumce
rabisylmzz Annesimelegi kızım 3 yaşına girmışti oğlumun 40 ı yeni çıkmıştı aralarında 3 yaş var ve kızım 4 yaşında kreşe başladı oğlumda ayaklanınca beraber götürüp getirdik hiç sıkıntı olmadı şimdide kızım 5 buçuk oğlum 2 buçuk yaşında yine hamileyim hepsinin arasnda 3 er yaş olucak allah nasip ederse benim için çok uygun olucak
dilcey Annesimelegi ben ikinci kızıma kızım 14 aylıkken hamile kalmıştım ilk başta zor oluyor ama 2 -3 yaşlarına gelince arkadaş gibi oynuyorlar sen işini yapıyorsun kimseyi aramıyorlar okulları beraber oluyor götürüp getirmesi kolay oluyor şimdi biri 14 yaşında diğeri 12 yaşında ve 3. istedik uzun zaman sonra şimdi 24 haftalık hamileyim çok şükür
Annesimelegi GozdeCemre bende 2 yaşına 1 2 ay kala hamile kalmak istiyorum Ama dediginz gibi iyimi ederm kötümü bilmiyorum 😊 dis dönemi suan çok yoruyo Ama değişik bi şekilde istek var icimde hayırlısı bakalim
tugbaozdemirkan41 Bence ideali 4-5 yaş. Yani benim dusuncem öyle. Ama Allah nasip ederse de yapacak bisey yok.
Annesimelegi Ayazfatos evet dışardan bakınca erken gibi duruyo ama avantanlarida var gibi hayırlısı inşaAllah
Bulut74 O dönemler de bende de çok istek vardı. Şu an kızım 3 yaşını 4 ay geçti 4 aylık hamileleyim. 3,5 4 yaş en idaali bence tuvalet eğitimi bitmiş oluyor. Yemek sıkıntısı olmuyor. Şu an iyiyiz kardeşini sabırsızlıkla bekliyor. Doğumdan 3 ay sonra kızım 4 yaşına girecek 😊🤗
hncrAyseNur Bence araları çok yakın olmasın ikiside küçük olursa siz zorlanırsınız en az 3 yaş iyidir 😉
Annesimelegi dilcey MasaAllah canım benim buyutmssun ne güzel O yönden çok istiyorum iste ilerisi çok güzel olur Ilk zamanlar biraz zor gecsede
Annesimelegi EnginDenizim ayyy 😅 bebeğim 7 aylikkenden beri istiyorum 2.yi ama hala cesaret edemedm😅 sizin isteyerekmi oldu?
Smyyglgn54 EnginDenizim bizde oyle dusunuyoruz😍kizimi bi dogurayimda insaAllah 1 yasina gelince 2.sinide dusunuyoruz😌😌
Aysenurs Bence 5 yaş kesin olmalı ikisi de küçük olunca hem anne bulanıyor hem cocuklarla ilgilenmesi oyle tahmin edildigi gibi kolay olmuyor
Annesimelegi Aysenurs 5 te cok fazla olur gibi Arası yakın olanlar daha bağlı oluyo sanki gözlemlerime göre Ve oyun oynarken kafaları uyusuyo 5 yaş olursa büyük farklı oynamak ister küçüğü istemez gibime geliyo🤔
rabisylmzz Annesimelegi hayır zaten 3 yaşa ne kalıyo bezdende kız çocukları çabuk kesiliyo rahat olur benim düşüncem 🤗
Ayferfeneer Annesimelegi 16 aylık oğlum var ve 20 haftalık hamileyim ilk başta zor olabilir ama biraz büyüdüklerinde çok güzel olacak ınanıyorum bu sizin kendinizi hazır hissetmenize bağlı çocuktan güzel bişey yok 💕💕
Annesimelegi Ayferfeneer iste hazır olup olmadığıma emin değilim kızımı ihmal ederim diye de korkuyorum Bide çevrem cok etkiliyo korkutuyolar😅 Ama dediginz gibi ilk zamanlar zor olsada sonrası cok güzel olur 💕 bende sizin gibi düşünüyorum