Hulo2105 Kızlar az önce yaptım 7-8 dk oldu pozitif mi sizce? Baya silik elim ayağım titriyor. Bu zamana kadar negatiflerde hiç böyle olmamıştı
NovaVina_ Hulo2105 birazcik filtrele siyah beyaz yap oyle at. Bu testlerin yanilma payi nedir bilmiyorum ama ben gordum baya. 13 aralikta yaptigim teste benziyor ama benim ki cubuk testti 🥹🧿🌸
nartanemm Kac gun gectı daha cok sılık adet gununde yaptıysam testı bırde erken testlerden alıp yap ama ılk ıdrarla daha net belli olur
NovaVina_ Hulo2105 hadi hayirli olsun. Saglikla ilerlesin 🧿🫶🏻 en kisa surede kan ver bence. Ve bana da guzel bebek enerjilerini gonder lutfen 🥹🌸
NovaVina_ Hulo2105 Benim bir uygulamaya gore bugun bat. Digerine gore 1 gun gecti. Sence ben ne zaman yapayim pozitif goremedim 13 aralikta bir ikinci cizgi kendini belli etti o kadar 🥹😓
Hulo2105 NovaVina_ senin için hepiniz için dua edicem o durumu çok iyi bilirim akşam hepinize Yasin okuycam❤️
Anneoluyorumm00 Hulo2105 sendende Allah razı olsun canım rica ederim 🥰 kan ver hemen kesinleşsin güzel haberlerini bekliyoruz 🤲❤️