ruveyda123 evet sürekli yatıyorum progesteron kullanıyorum ve adalat alıyorum sabah akşam rahim ağzı uzunluğum en son 32 ydi iyi dedi ama düşerse tabiki sıkıntı ve erken doğum riski haftaya tekrardan kontrol ama artık klasik hamilelik sıkıntıları bile bnde panik yaratıyor paronayak oldum mesala sanki vajina kemiklerim ağrıyo gibi yatınca iyi ama valla yorucuymuş🤦🏼♀️sizde mi öylesiniz