Benim 28. Haftada rahim ağzım 11 mm di hastaneye yatışım yapıldı kısa olduğu için 2 doz ciğer geliştirici vuruldum. Nstde düzenli sancım çıkıyordu onuda ilaçla kestiler . Şuan 34+2 yim geçen hafta 19 mm ölçüldü . Bu hafta doktor bakmadı ama minik bi açılmam varmış bebekte baya bi aşağıdaymış herhalde bi kaç hafta daha giderim diye düşünüyorum. Korkmayın strese üzüntüye gelmeyin bol dinlenin ilaçlarınızı kontrollerinizi aksatmayın . Ayakta fazla durmayın uzanın oturun . 32. Haftaya gelirseniz iyi yaşam sınırının üstünde oluyor ki zaten tıp çok gelişmiş durumda . Daha erken doğum yapıpda sağlıklı olan birsürü çocuk var . 34 çok çok iyi demişti doktorum. 36 dan sonra zaten hiç bir problem yok inşallah zamanında alırız bebişlerimizi kucağımıza . Geçmiş olsun.