Glf09 d190516 Daha çook çok yeni 🙈 dün gebelik testinde çift çizgiyi gördüm son adetimin başlangıcına göre 4 haftalık 😊 geçen ay kimyasal düşük yaşadım o yüzden doktora hemen gitmek istemiyorum ümitlenmemek için devam ederse 6 haftalık olsun öyle gidicem
d190516 Glf09 ya kusura bakma okuduğum halde sordum hamilelik unutkanlıkta yapıyo galiba 🙈 inşallah bu hamileliğinde herşey yolunda gider yüzün gülerek çıkarsın doktorun odasından ☺️
Glf09 d190516 bendee 😊 ne tarafında oturuyorsunuz Aydın’ın gerçi ben Aydın’a 5 ay önce gelin geldim çok bir yer bilmiyorum 🤷♀️
Evremada Benimde nasip ise bu hafta doğumum var inşaallah.Leylant hanima gidiyorum medinovada olacak dogum insaallah
Glf09 Evremada allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsiin Doğuma giderken hamileler için bol bol dua edin sizin dualarınız kabul olur 😘