Glf09 ben hamileliğimin başında gittim Kadriye hanıma. Ben ilgili göremedim açıkçası çok hastası var. Beni baştan savma muayene edip gönderdi. Beklerken Doğuma çıktı 10 dakika sonra geldi. Muayeneden sonra bulantılarım çok arttı dayanamaz oldum. Kendine ulaşamadım asistanının numarası vardı ona yazdım ondan bile bir cevap alamadım. Ben doktorum Benimle ilgilensin hrr an yanımda olsun isterim. Sonra Pınar hanıma başlamadan önce onun muayenesini aradım randevu aldım bulantı şikayetimi anlattım sağolsun daha beni muayene etmeden hemen folik asitimi değiştirdi beni çok rahatlattı. O yüzden ondan vazgeçtim. Şimdi Pınar hanıma gidiyorum. Çok ilgili kendi de hamile halinden anlıyor. Güler yüzlü bir bayan tavsiye ederim. Öyle çok paracı bir doktor da değil.