Nagis biz sorun yaşamadık ama ben Gine’de korkuyorum bebeğimi kaybetmektekten.hatta bazen kendine acele mi ettin ,ya bebeğine bişey olursa ,sonra bunlara bakınca daha çok üzülürsün diyorum.seni anlıyorum.ama şöyle düşün bu zamana kadar gelmişiz.demek ki sağlıklı bebeklerimiz.inşallah bundan sonrada bişey olmaz.içini ferah tut.alışveriş için ise ufaktan başlayabilirsin bence.