19 haftalık hamileyim.herşeyini aldık.bebek arabası,puset,bebek odası ,bakım çantası,pijima kaldı geriye.onlarıda Mart sonu Nisa’n başı gibi alıcaz inşallah.şampuan,losyon ,pişik kremi olarak mustella ,bez olarak Prima premium care,yeni doğan ıslak mendil baby me ile unibaby,göğüs ucu kremi olarak lansonil ,deterjan ve yumuşatıcı olarak dalin ile baby me markalarını aldık.Allahım sağlıkla kullanmayı nasip eder inşallah.