Aybarssmom_ Aayyss ay nasıl anlatsam böyle nohut gibi çıkıntılı battaniyeler var ya ondan 🤣 Google görsellere yaz canım nohut battaniye diye görürsün
elmaelmaelma Elzey12 hemşireye verileceklerde değil de valizinizde olsun, hastaneden çıkarken kullanırsınız.
Elzey12 elmaelmaelma hastane çantama koydum zaten ama havalar soğuk ya hemşireye de verip vermemek konusunda emin olamamistim. Onu çıkarayım o zaman.
Hcr41 Zack ben penye battaniye koydum sadece ocakta olucak bi tane kalın battaniyemi koysam. Yoksa bı ince bı kalınmı?
Zack Hcr41 Ben Ağustosta doğum yaptığım halde bebek üşümesin diye hem penye hem nohut örtüler, bence bulunsun gerek görmezse kullanmayip geri veriyorlar zaten
Jimsel Kimi hemşireye en güzel takımı vermeyin o kirlenecek diyor. Foto çekimi yapılacaksa en güzelini ona ayırın diyorlar doğru mu
MrsMommyy1 Jimsel kirlenmedi tertemiz geldi takımda bebekte en özenerek aldığım takımı vermiştim öyle görmek ilk hali çok hoştu :)
Hcr41 1 iç zıbın 1 atl üst takım 1 penye battaniye 1 bez Şapka,çorap, eldiven Eksiğimiz varsa söyleyin kızlar.
likesah Elmaskotan uzun kollu ic zibin patikli alt ust takim corap sapka eldiven penye battaniye 1 adet bez koydum ben. Aralik sonu dogum yapacagim.
Meryemtolga Elmaskotan İlk doğumumda normal 10 lu hastane cikisi almistim kisa kollu zibini alt üst takimini sapkasini eldivenini penye battaniyesi bir adet bez koyup vermiştim. İkincisinde de oyle yapacağım.
prenSandprenseSMomy Elmaskotan 7 aralıkda doğum yaptım 5 li hastane çıkışı bi tane zıbın sıfır kollu bi tane bez pennye kundak koydum hurcun içinde 🙂
naneliseker_ Elmaskotan tulum ve üstü, şapka, corap, Nohut battaniye, 1 adet zıbın ve 2 adet bez 🧚♀️
MrsMommyy1 Elmaskotan nohut battaniye sıcak tutar diye çok işimize yaradı hem yumuşacık hem sıcak tuttu hastane çıkış seti (patikli alt,üst,şapka,iç zıbın) 2 adet bez koydum yeterli oldu
SusamTanecigi Elmaskotan hastane ile görüşün yine bizde ameliyathanede giydirip yukarı çıkarınca değiştirdiler o yüzden ayrıntı istemediler ama hazırlarken çorap bez alt üst takım zibin şapkası birde penye battaniye vermiştik
K-Canseven Elmaskotan ilave olarak bebeği koydukları yatağın en altına sermek için eski bir müslin örtü ve kendim için depend kilot koydum. Doğumdan çıkarken giyerim diye.