10lu hastane çıkışı ve bebek bezi koymuştum hemşireye verilecek şekilde bohça yapıp. Mayıs başı doğum yaptığım halde iki kat giydirmişlerdi. Eğer yakın zamanda doğum yapacaksanız siz de muhakkak ona göre koyun. Onun haricinde üstünü değiştirmek gerekirse diye 5li takım ve fazladan bez vardı valizde. Sütüm gelmezse diye biberon da vardı yanımızda.
Şimdi ikinciye hamileyim, Hazirana denk geleceği için tek kat giydirirler. 5li takım ve battaniye koymayı düşünüyorum hemşireye verilmesi için. Yine yedek olarak 5li veya 10lu takım koyarım valize.