Sbha_13 bebegin durumu sadece pazartesi çarşamba cuma günleri öğreniyorum yarın saat 1 bucukta doktorla konuşacağım ne diyecek bilmiyorum dularini eksik etme canım bende direncim vardı o çıktı 2 gündür ağrım çok tu hemşire o normal dedi geçer vi kaç güne dedi başka sıkıntımız yok simdilik🥰