DENIZ_55 Sbha_13 benimde gece gerçekleşti aniden dogumum canım sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah
Sbha_13 DENIZ_55 rabbim saglikla ordan alip cikmayi nasip etsin insallah canim bol bol dua et Allah yardimcin olsun cok gecmis olsun
DENIZ_55 Sbha_13 evet sezeryan canım dogumum eve geçince yazarım cok güzel bi dogum hikayem var çok güzel geçti çok şükür bebegimde iyi olursa iyi olurum inşallah 🥰💙
Bitutampapatya Sbha_13 bende senle aynı hafta doğum yaptım 1 hafta kuvezde kaldı solunum desteği sonrası aldık için rahat olsun erken çıkıyorlar sen sütünü eksik etme daha çabuk toparlanıyorlar 🦋
Sbha_13 DENIZ_55 insallah iyi olacak rabbim sizlere bagislasin ne guzel keske beninde guzel bi dogum hikayem olsaydi
Sbha_13 DENIZ_55 bende taburcuu oldum 1 saat oldu eve geceli insallah en kisa surede kizimida alip getircem
DENIZ_55 Sbha_13 inşallah sende düzelin kötü düşünme bol bol.su iç kahve meyvebsuyu yürüyüş inşallah toparlarsij bir an önce
DENIZ_55 Sbha_13 Amin inşallah sende bende bebegimizi alacağımıza inanıyorum sağ salim sende inan anne güçlü olursa bebekte güçlü olur unutma 🥰💙
DENIZ_55 Sbha_13 Amin inşallah cnm benimde dualarım senle canım sağlıkla evimize alıp gitmeyi nasip etsin inşallah rabbim 🥰