OguzMoms Hanımlar merhaba 🌸 Sizlerde geç saatlerde biseyler yediğinizde pişman oluyomusunuz yarım saat once eşime dereotlu poğaça yaptım kendimde acikmistim bitane yedim bı minik dilimde tam buğdaylı şekersiz kek yedim gündüz çok güzel beslenmistim halbukiii ama şuan pişmanım keşke yemeseydim 14+3 olduk +1 kg alarak devam ediyorum 😐
Aysemm44 OguzMoms Ben şuan bunu okurken yemek yiyorum hiçte pişman değilim 😂😂daha bu yemek bittikten sonra ne yesem diye düşünüyorum
MorKelebek54 OguzMoms sen yine iyisin kuzum az kilo almissin ben hamile kaldigimda 57 kiloydum 19. Haftamdayiz 65 kiloyum suan ve evet gece sanki sabahtan beri uemek yememisim gibi acikiyorum haliyle yemek yiyorum bazen istahim cok kesikiyk bazen geceleri hic yemek yememisim gibi ac oluyorum yiyince bende pisman oluyorum sonucta her yedigim bebege gecmeyebiliyo bize yariyo maalesef ama elimde degil cok acikiykrum mesela suan yine axiktim yemek yicem
OguzMoms Aysemm44 Ayyy deme kız ben yıllardır kilo sorunu yaşadığım için fazla kilo almaktan çok korkuyorum afiyet olsun bu arada 🥰
Rabia__q Aysemm44 hiç gülesim yoktu valla bende yiyiyorum yani ye kızım doğurunca bence aç kalıcaz 🤪 merak ediyorum zararlı şeyler var tabi bebeğe ama bu poğaca değildir bence ya
Aysemm44 OguzMoms Bende bi ara diyet yaptım 15 kilo verdim 1.5 ayda sonra sıkıldım geri aldm doğumdan sonra veririm inşallah 😂
OguzMoms Sevvalll42 Ben çok fazla kiloluydum malesef son çarem tüp mide oldum 64 kiloyla hamile kaldım bu sabah 65.4 çıktım 🫤
OguzMoms MorKelebek54 Yeme yeme yat uyu bende gündüzden yediklerimi o kadar takmıyorum ama geceleri olunca pişman oluyorum dediğin gibi hepsi bebise faydalı şeyler değil kış geceleride uzun olduğu için insan daha çok acikiyor 🫤
Cerenbelis1 OguzMoms canımın istediği her an yiyorum 32 haftalık olduk iştahım baya açıldı yediklerimden pişman değilim aklım yemediklerimde 😂😂4 buçuk kilo almışım bende
OguzMoms Cerenbelis1 Az almışsın zaten ne güzel benim bünyem almaya çok müsait olduğu için hep dikkat etme modundayim 🤭
Sevvalll42 OguzMoms bişey olmaz inşallah çok yağ yapacak şeyler yeme bende evlenmeden önce 48 kiloydum evlendim 55 falan oldum hamile kaldım 77😓 şimdide 74 doğumdan sonra gitmedi hiç kilom
MorKelebek54 OguzMoms he valla ya ama ben gunduz oek bisi yemiyorum kahvalti canim istemiyo istemediginde cikolatsli ekmek ne bilim ufak ufak bisiler atistiriyorum o kadar aksam ustu esim geliyo yemek yiyoruz oyle devam ediyo gunduz yiyemedigimi gece yiyorum iste 😂
Nurov Maalesef bişeyler yemeden duramıyorum ben ya hemen midem bulanıyo sürekli bastırmam gerek, hem yemek istemiyorum ama zorla yiyorum bulatım geçsin diye kısır döngüye düştüm, 2 aylığız 2 kg almışım bile😑
OguzMoms Nurov Acıkınca benimde hemen midem bulaniyo ama genelde tercihim hep sağlıklı şeylerden yana olur ama arada oluyo işte böyle kaçamaklar 🫤
Hnd_01 OguzMoms bende şuan tost yiyorum hatta bı yandan da ikincisini yapsam mı diye düşünüyorum 😂38 haftaligim hatta şuan ağrılarım var,tost iyi geliyo sanki.
OguzMoms Hnd_01 Kız senin avutma şeklin benimkindende beter tostun ağrı gecirdiginide ilkkez duydum afiyetler olsun 🤭