susaMom_ Nihalkrc Allah sahibine bağışlasın benim ilk gebeliğim Allah için verirse ilk çocuğum olacak 🙏
Tugce-89 Bende 10+3 haftalığım herşey normal şuan ne bulantı ne bişey oğluma hamileykende böyleydim sanırım yine erkek gibi geliyor bana 😂 bulantı falan çok olunca kız diyolar doğruluk payı varmı acaba ☺
Pinarx07 Tugce-89 ne güzel olmaması benim ilki kız ondada böyleydim bulantim vardı bunun cinsiyeti bello degil ama erkeğe hamile olanlarada bulantı oluyor cinsiyetle alakalı değil bence