_ruyaninannesi_ Kubr07 het doğum süreci farklı sancıylada gelebilir sancı olmadan da gelebiliyor dikkat etmek lazım ama suyun geldiğinde hafif kanli temiz su akıntı gibi değil zaten anlarsın geldiğinde
_ruyaninannesi_ Kubr07 azar azar geliyor ya akıntı gibi değil zaten sulu böyle varsa eğer böyle şikayettin doktor a söyle turnusol mu ne öyle bir bez var veriyorlar öyle anlaşılıyor
KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ bi arkadaş da var o da bizimle aynı çok merak ediyorum ilk hangimiz doğuracak. Şuanlik normal gidiyor inşallah 1 ocakta doğar 😂😂😂😂
Ilba_34 _ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 bide aynı gün yatıyomuşuz hepimiz hastaneye 😂😂 rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin ben bebeğimle konuşuyorum gün içinde bakalım dinlerse iyice pandalar gibi oldum bi oraya bi buraya devriliyorum 😂😂
_ruyaninannesi_ Filiz_76 ya valla artık böyle sabır kalmadı uyku yok iki çocukla geçmiyor yemek dahi yapıp yiyemiyorum artık 😂😂bitsede Bayram etsemm
KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ bende de aynı şekilde @Ilba_34 da da varmış ağrı haftamız göre normalmiş bugün sordum doktora kanal indiği için ağrıyor baskıdan dedi. İnşallah 37 den sonra gelsinler de
KuzeyinAnnesi10 @Ilba_34 @_ruyaninannesi_ Hadi bakalım ilk doğuran yazsın 😅🙈 36 nın sonuna doğur 37 gibi tarçınlı su ananas ve yeşil çay içmeye basliycam. Hurma günlük 7 8 tane şuan yiyorum 32 den beri falan düzenli. İlişki hiç bırakmadım başından beri devam ediyor. İnşallah son dakikaya kadar kalmaz. Suniden korkuyorum 🥺
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 kız ben suni de aldım ilk gebelikte ilişki yede giremiyorum doğum için de hiç birşey yemiyom😂😂 senin saydıkların bnde hec yok. 😂😂😂😂
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 aynen benimde başı aşağı da dedi hissediyorm yanı yürümek te bile zorlanıyorum eğilemiyiyorum bile çok zorlaştı 🥴🥴🥴