Anneyiim Son 20 günüm kaldı şükür ki. Normal doğum bekliyorum bakalım belki erkenden de gelebilir bilemiyorum.
Gamzeazem Anneyiim bizimde 14 bakalım nasıl olacak en başından beri 41 li haftalara kadar kalmasın diye hep dua ettim umarım hemen gelir varmı belirtileriniz
Anneyiim Gamzeazem sağlıkla kavuşuruz inşallah bebeklerimize. Kasik ağrısı kuyruk sokumu ağrısı oluyor sadece ya😕 daha gelici gibi durmuyor sizin var mı belirti?
Anneyiim Memolininannesi oo bitmiş ne kalmış ya ne güzel. Allah yardımcın olsun canım hiç korkma endişe etme☺️
Anneyiim Arzuanne daha var ama olsun zaman hızla akıyor inanın. Sağlıkla kucağına al yavrunu inşallah 🩷
Gamzeazem Anneyiim ben özel bölgemin ağrısından soldan sağa dönemez oldum üst kısmı çok fazla ağrıyor yaşayan var mıydı acaba
Arzuanne Anneyiim erken doğum riskim var şuan ve hamilelik zor geçiyor sağlıklı olsunda zaman hemen geçsin doğurayım istiyorum