Ben de aynı duyguları yaşıyorum ilk bebeğim erkek olduğuna çok emindim ama kızım oluyor çok üzüldüm ben sevemem gibime geliyor ama herkes kucağına alınca anlarsın diyor. İsim koyunca biraz alışveriş yapınca alışmaya başladım yavaş yavaş. Hissetmeye başlayınca da bağ kurmak daha kolay oluyor. Yine de Allah herkesin gönlüne göre versin:)