Kızlar bebeğin cinsiyetini öğrendik bugün. Öğrendiğimden beri hüngür hüngür ağlıyorum. Kız istiyordum. Kendimi çok hazırlamıştım. Erkekmiş.. lütfen yargılamayın çocukluğumdan beri kız çocuk hayalimdi birden sanki dünyam başıma yıkıldı. Sanki onu sevemicekmişim gibi hissediyorum. Bu beni kötü anne yapar mı, bebeği etkiler mi? böyle hisseden oldu mu hiç :(