Arzuanne LavinsMom bazı doktorlar sallıyor bu gün 30 haftalık bebişime ki kilosu 1700 lerde gelişim geriliği dedi önce çok üzüldüm ama kilosu gayet iyi
LavinsMom Arzuanne gayet iyi . Hatta henim o haftalarda 1500 falandi iyi dedi doktorum. Her bebek ayni degilki minyonu var genetik var.
duygu26 Arzuanne Malesef sadece kiloyla ölçülmüyor karın çevresi geri mesela benimde kilosu iyi kol bacak kafa geride olanlar oluyor utrosonda yazar ordan bakabilirsiniz fl ac falan haftasıyla aynı mı diye
Gezenlady Derinnmom yaaaa maşallah maşallah ben 20.haftamdayım sankı bazen göbek delıgıme elını dayıyomus gibi hissediyorum ama kımısıde daha hıssetmessın diyo hareketlerini bi sertlık oluyo bazen karnımda,bende otuzda tam hıssederim inşş🤷🏻♀️
Derinnmom Gezenlady 😍 valla o haftalarda hatta 18 de hissediyorum diyordum dalga geçiyorlardı ama ben emindim yani şimdi çok daha net darısı başınıza 😂❤️