Adım babaannemin adı Naciye… anlamı güzel ama ne zorluklar çektim kendisini de sevmem ve gerçekten malesef bazı huylarım ona çekmiş yonttum kendimi şükür.. bunu neden söyledim koymayın ya çocuklara ailedeki bireylerin isimleri şeker hastasıyım o bile ondan geçti gibi şeyler düşündüm.. adımı değişmek istiyorum hala bu yaşımda sanki adım değişince dünyam değişecek gibi geliyo😂 ikna edersiniz umarım herkes kendi adıyla yaşasın zaten konmuş başkasına aşırı berbat bi his. Ama mutlaka ikinci ismi olsun en azından çocuk ilerde kendi tercih eder istediğini kullanır. O yüzden bebeğimize iki isim düşündük birini beğenmezse diğeri olsun diye