Hamileyim eğer bebek erkek olursa eşim babasının adını koymak istiyor adı Ahmet ama ben istemiyorum fakat ikna etmek çok zor gibi duruyor kız isminide sen istediğini koy diyor😏 Eğer ikna edemezsem Ahmet koyarsa bende babamın adını koyacağım Ahmet Ali olsun. Ama inanın hiç istemiyorum nasıl ikna edebilirim ne diyebilirim? Yardım edin lütfen 🥲🙈