Yonca_26 yok canım korkulacak bir şey yok ta ilk gebelikte böyle olması şaşırttı biraz benim iki gebeliğim erkekti geç çıktı göbeğim bunda ise şuan 14 haftalığım bariz şişti karnım yani erken çıktı ama hiç haraketini hissetmedim daha 11 haftalıkken kıza benzetmişti doktorum haftaya tekrar gideceğim daha net belli olur bende acaba kız bebekte mi bu kadar erken çıkıyor diye düşündüm