nzlbrn kuzum ben de senin gibiyim beklenmedik bir hamilelik yaşıyorum bulantım hiç olmadı çok azalttım günde 3-5 içiyordum ilk haftalar sonra yine bi baktım 10-15 içiyorum tamamen kestim 15 gün falan hiç içmedim sonra tek tük derken şuan yine günde 7-8 oluyo çok zor gerçekten tiksinmiyosan vicdanınla stres arasında alt üst oluyosun şuan 31 haftalığız çok şükür her şey yolunda hatta bebeğim 2 hafta önde gelişim gösteriyor 4200 falan doğmasını bekliyorum dedi doktorum tabi bunları duydukça içim rahatlıyor içmeye devam ediyorum ama çok da korkuyorum ona bunu yaptığım için hep suçluyorum kendimi Allahın izniyle inşallah sağ salim sağlıkla kucağımıza alalım Allah yardımcımız olsun