Ebrarabla_06
Ayenn insallh hayirlsiyla hepimize hayırlı zamnda kucağımıza sağ salim almak naisp olsun.benim bu ikinci doğum olacak İnsalahh şimdi bu haftadan sonra artık rahat rahat açılma olması için hareketleri yapmaya başlayıp hurma falan yemeyi cogalticam ugrasicam yani biraz pazartesi randevum var zaten bakalım ne olacak gorucez☺️