Ebrar_65 Evet kızlar ben geç döllenme olduğum için 209 gibi görünüyor ama sezeryanla olacağı için daha erken olacak bakalım aynı günde olan olacak mı ☺
Bmbe21 Ebrar_65 evet az kaldı yaa. Daha dün üç sayılı rakamlardan gün düşüyordum şimdi çok az kaldı. İnanın günler çabuk geçiyor 🥰
Minigiim-vebenn52 Hevalsahin ayy benimde 41 🥹 durumlar nasıl sizde kaç kilo bebiş ağrılar var mı kramplar vs nst girdiniz mi hiç
Ebrar_65 1palyaco Aaaaa hemen hemen aynıyız evet günler tam tutmuyor ☺🥰 sağlıkla gelsin inşallah canım benim😘
Ebrar_65 Mrymozbek bebiş gelmek bilmiyor annesi sağlıkla al kucağına canım benim sen öyle deyince ben heyecanlandım ☺
Ebrar_65 mervemurat16 kız fazla heyecan yapma valla bende burda senden fazla heyecan yapıyorum ☺ sağlıkla gelsin inşallah canım benim😘
Mrymozbek Ebrar_65 Aynen öyle teyzesi hiç gelesi yok ama annesini çok yordu artık hayırlısıyla gelsin diye dualarınızı bekliyoruz
mervemurat16 Ebrar_65 ay inşallah bir an önce kavuşup sarılmak istiyorum bebişe☺️Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
umoss Arzgl123 benimde 24 . Sezeryan olacağı için belki daha erken bakalım onumuzdeki hafta gün verirler