@Esim öncelikle hayırlı olsun sağlıkla gelsin bütün miniklerimiz inşallah ♥️ hazır gıdayı tamamen kestim dışarıdan kesinlikle pizza hamburger vs yemiyorum sabah kahvaltıda yumurta peynir , bal ,tereyağı tahin pekmez yiyorum domates zeytin sevmediğim için yemiyorum şimdilik 🤪 siz ekleyebilirsiniz aşırı fazla yemenize gerek yok hepsinden azar azar yediğinizde zaten doyuyorsunuz öğlen yemekten önce meyve sonrasında öğle yemeği ne yaptıysanız artık ben çalıştığım için genelde ev yemekleri yapan yerden azar azar 2-3 çeşit söylüyorum fazla yağlı yemek yemiyorum akşamda yemekten sonra kuruyemiş ve meyvemi tüketiyorum en geç 9 a kadar oturuyorum sonrasında uyumuş oluyorum zaten 😂😂 midem bulanıyor geceleri bazen uyku tutmuyor