Secily Semas 36da gittigimde 2400dü biraz zayıf et yemen lazım demişti doktor bu hafta 38 oluyorum bakalım kaç kilo olmuş🧐 sizin 36da kaç kiloydu hatırlıyor musunuz?
gmzekc Semas Benimde 38+0 bugün kontrolde 3400 çıktı. Bende kilosundan dolayı normal doğuramıcam diye korkuyorum. 3 kilo tam ideal zaten canım
Semas Secily benim de 36 haftada 2.400 dü doktor o zaman da zayıf demişti 38ci haftada tekrar bakalım demişti işte bugün baktı 2 haftada 400 gram almış yine zayıf büyük ihtimal zayıf dogucak dedi en fazla 3 kilo olur dedi
Eedakayae Secily valla benim 36 da 2280 😂 hic kafaya takmiyorum sonucta sende kucuksen esinde kucukse genetiktiktir saglikli olsunlar yeter
Secily Semas normal doğum düşünüyorsanız en güzeli 3-3,5 arası dogması zaten önemli olan sağlıklı doğmaları🎈
snmtrhn Semas 35 +4 te 2 kilo 264 gramdi benimde suan 36 +1 im.cumartesi kontrol var bakalim en fazla olsun 2400 benimde 13 gun geriden geliyor diyo doktor :/
Muju Ben bugün gittim 3800küsürdu birde vajinada batma oluyormu bu aralar bebek hareket ettikçe batıyor bişeyler
Semas Muju evet vajianda çok agrım var doktor hafiften yumuşama olmaya başlamış dedi😫 bu arada masallah kilosu çok iyi
ayseerkan Bu kilo muhabbetlerini üzgünüm ama hiç anlamıyorum. Forumda çok sık görüyorum ve sanki herkes bebeğinin kilosunu kıyaslıyor gibi. Kilolu bebek sağlıklı anlamına gelmiyor ki doktor zaten normal şartlarda bebeğe ve haftaya göre kiloyu değerlendiriyor. Bebeğin kilosundan ziyade sağlıklı olup olmadığının daha büyük önemi var bence.
Semas ayseerkan dikkatli okuduysanız doktorum kilosunun az olduğunu söyledi dedim kendim oturup bir kıyaslama yapmadım 🤷🏻♀️
ayseerkan ayseerkan Semas sizinkiler kaç kilo diye sorunlunca otomatik olarak kendi bebeğinizle kıyaslamış oluyorsunuz zaten. Ayrıca diğerlerinin daha zayıf ya da kilolu olması sizin için bir ölçüt olmayacak ya da olmamalı. Umarım sağlıklı bir bebektir ve sağlıkla kucağınıza almanız temennisiyle😊