pera_ çam Sakura hastanesin de İstanbul’da direkt acilden giriş yap dedi doktor önce bir kan testi yapıyorlar negatif çıkması gerekıyor oda 2 saatte çıkıyor ardından kalçadan iğneyi yapıyorlar ve ücretsiz yani devlet hastanelerinde ünü hastanelerinde bilginiz olsun ben acilden girdim acilden girdiğin zaman hemen alttan bakmak istiyorlar doktorlar bende müsade etmedim çünkü normalde o hastanede perinatolog takipliyim dedim 2 doktorla görüştüm ultrason ile baktılar o şekilde muayene olmak da zorundasın yani. 😓 tabi özel hastanede gerek yok muayeneye söylüyorsun ve yapıyorlar tabi güncel fiyat bilgim yok çok uzun zaman oldu özelde yaptırmayalı 🥹