pera_ bizde üniversite hastanesinde yaptırmıştık ilkini devlet yani sonuçta ama 2019 da 80 küsür falan ödemişti eşim aşıya şimdiki devlet hastaneleri ne yapıyor bilgim yok özele gidiyorum 300 yada 500 küsür verdi sanırım eşim özel istek üzerine getirtiyolar bide her zaman bulunmuyo ellerinde benim bilgim bu canım