leylaaa1268 nasıl geçiyo? bende çok şükür herşey yolunda, göbüş birazcık artk kendini belli ediyo, mide bulantım yok, sadece aşırı yoruluyorumn çok ayakta kalınca, cinsiyyetimizi henüz öğrenemedik😂🐣
Boncukk123 leylaaa1268 17.haftadayım göbüş belli ediyor kendini ☺️ Hamd olsun halimize yorgunluk anlık uyku hali cok oluyor bir de hissetmek için sabırsızlanıyorum
Yaren1907 leylaaa1268 bende öyle cok yoruluyorum satış danışmanıyım sürekli ayakta kalıyorum :( cok sukur miyde bulantım geçti bende de göbüş kendini belli ediyor :) :(
Serendipity16 leylaaa1268 benimde göbüş artık dışarı çıkınca falan belli olmaya başladı mide bulantım zaten hiç yoktu 😂 ağrılarım vardı enfeksiyondan kaynaklı oda azaldı çok şükür ama bebek hareketlerini hissetmiyorum hala hisseden var mı ? Nasıl bir şey
Beeyzanurr leylaaa1268 ben de tam bugün 16. Haftaya girdim 1 2 saattir sol kasığımda hafif sizlamalar var bakalim yarin doktor kontolum var. Cinsiyeti 12. Haftada söyledi erkek
Myrtle Boncukk123 sizde mi hissetmediniz hala. Dun doktorda sordu. Hissetmedigimi soyledim. Benim plasentadan dolayi gec hissedermişim :) cinsiyeti de hala gostermedi 17 haftalik 😂
aasl Boncukk123 Bende 17. Haftamdayım biraz benim de göbeğim çıktı ☺ Tek sorunum uykusuzluk geceleri asla uyuyamıyorum sabaha kadar oturuyorum bu beni çok yoruyor.
Boncukk123 Myrtle cok erken hala biliyorum ama sol tarafıma yatınca karıncalanma tarzı bişeyler oluyor yani bebek mi bilmiyorum sadece tek tarafta oluyor ☺️ İnan sabırsızlıkla bekliyorum belirgin olacağı günleri Rabbim saglıkla kolaylıkla nasib etsin benim ki oğluşmuş 🌸☺️ Devlette doktorlar tahminde bile bulunmadı ozele gidip öğrendim 16küsür de
Sosisligunlerr Myrtle merhaba bende 17+5im bugün ve daha hareket hissetmedim doktorum 24 haftaya kadar çok normal dedi birde kızlar daha geç oynarmis bizim minik kızmışta 🤗 Plasentadan dolayı yazmışsınız Plasentanız aşağıda mı acaba benimki aşağıdaymis doktorum söyledi acaba tehlike arz edermi hep kafamda sorular 🥴
Boncukk123 aasl bende bazen oyle oluyorum 14.haftada başladı uykusuzluk 1-2 hafta sürdü oyle sımdı ara ara oluyo yine canım sabah erken kalkıyorum gun içinde ne kadar zorlansam da uyumuyorum ancak oyle gece uyuyorum ama cok fazla tuvalete kalkıyorum sonrasında uykuya dalmakta da zorlanıyorum 🌸
aasl Boncukk123 Gün içinde bende yorulcak seyler yapıyorum bilerek gece uyuyabileyim diye sadece 1 2 saat uyuyorum sonra tekrar uyanıyorum bir daha uykum gelmiyor. Doktorum bitkisel bir ilac yazdi aldim ama çekiniyorum onu kullanmaya kendim düzen yapmaya çalışıyorum ama o da olmuyor.
Btlgndz Boncukk123 hangi devlet hastanesine gittiniz acaba nerede oturuyorsunuz bende devlete gidiyorum ama tahminde bulundu biraz sonra göstermedi dedi makinalarından dolayıymış ama erkek olsa gösterir dediler çevremdekiler
Myrtle Boncukk123 benimki sirti donuk el ayak kapali gülcemalini bile goremiyoruz :) 21de artik gorunur :)
Boncukk123 aasl bende bir ara öyleydim canım sonra geçti ama bir iki gündür de mide yanmalarım başladı 🥹 ilk 3 ay neler çektim 1 aydır yoktu tekrar başladı
Boncukk123 leylaaa1268 ufacık bir seyirme olsa içimde kesin bebiş diyorum ama bir kesınlıgı yok malesef ilk gebelik icin erken haftamız diye düşünüyorum ☺️🌸
Serendipity16 Btlgndz ben 15. Haftamda devlete gitmiştim erkek demişti direkt zaten özeldeki doktorum da erkek demişti
aasl Boncukk123 Mide yanması da cok kötü oluyor. Benim de bazen midem yanıyordu onun için yoğurt yiyordum ya da yeşil elma yiyordum iyi geliyordu sizde deneyebilirsiniz belki iyi gelir 😊
leylaaa1268 Boncukk123 aynen, bende öyle hissediyorum, geceleri özellikle, çok minik daha diye bence tam hissedemiyoruz🥹🐣🫶🏻
Boncukk123 leylaaa1268 evet canım bence de oyle bir an önce hissetmek için gun sayıyorum herseyden once saglıklı olsunlar ☺️🌸