Memolininannesi Valla bana burda iç dediler bende aldım bakalım içtim şimdi artık gece doğururum herhalde 😂
cigdem7006 Memolininannesi dogurursan haber et bende deneyim artık dogsun şu bebiş bıktık daha dogurmadın mı sorusundan 😂
Zehraumut Memolininannesi bunu bilmiyorum ama ananasın kendisini aldım 2 tane Hemde bir oturuşta yedim banamısın demiyor yaa🤦🏼♀️ nişanım geldi bekliyorum hala ara sıra ağrılar oluyor
Memolininannesi Anneadayiii__ evet bende beğendim bir tane alıp içtim acaba iki üç tane mi alsaydım dedim 😂
Memolininannesi gokyuzununogrencisii maltana içecek ananas özlü içip doğum yapan varmış hatta doğumdan sonra süt yaptığı da söyleniyor bende doğuramayınca alıp içeyim dedim 😁
gokyuzununogrencisii Memolininannesi Memolininannesi anladımm yani sadece meyveusyu dimeee😂 ben şişeyi direkt öyle görünce bira falan sandım ya
Minigiim-vebenn52 Memolininannesi ananasın rahmi açtığını söylüyorlar bende duymuştum o yüzden ilk haftalarda yenmiyo hatta inşallah işe yarar 😂 Sıcak suya falan da oturun rahmin açılmasını sağlıyormuş
Memolininannesi Tatar59 ananas rahim yumuşatıyo diye okudum bende belki ondan etki etmişte olabilir bakalım bende içtim
Tatar59 Memolininannesi yok siz beklentiye girmeyin bence boşuna. Ben hep ananaslı soda içtim hiçbir sıkıntı olmadı şükür.
Memolininannesi gokyuzununogrencisii ay ilk görünce bende öyle sandım ama değil iş okudum bildiğin asitli meyvesuyu 😂