hicimm canım organların bebeğe yer açmak için kenarıya çekiliyor ve basınç artıyor normalinde bebeğin kesesi büyüdüğü İçin kemiklere baskı yapıyor yani çok normal bişey sen moralini bozma bunun için. Bende de var ama bi ilaç başlayamıyorlar. Kas gevşetici içemezsin en oluru parol rahatlatırsa iç ama onu da zorda kalmadıkça içme bence