Nursumeyye5 34 haftalık olucaz daha içimize sinen 1 isim bile yok bu durum çok canımı sıkmaya başladı bundan dolayı ne hastane çıkışı yaptırabiliyorum ne magnet ne kapı süsü bolcaaa Erkek bebek isim önerisi yapar mısınız rica etsem 🥲🥲
emelslmn Nursumeyye5 Kayra Kıvanç Ege Karan Görkem Kuzey Atlas Güney Aras Çınar Toprak Deniz Eymen Emir Onur Mete
Mesa3333 Nursumeyye5 sarılıp ağlamak istiyorum size 😓 aynı durumdayız . Asıl Doruk Asil Mert Yiğit Alp Selim Alp Kerem Alp Göktuğ Alperen Göktürk Her hafta birini beğenip diğerinden soğudum.Anlamci biriyim . O yüzden sanırım secemedik. Asil i eşim istiyordu o da vazgeçti .şu an ismi yok 33 haftaligiz ben de şuralarda bekleyeyim 🥺
Zbsbzc1 Nursumeyye5 ben kıvanç koyacam oğlum ve eşim istiyor. Bana kalsa Aren - marsel - karan koyabılırdım . Ama cogunluk onlarda 😀
ZehrAren Mesa3333 asil ismi çok iyi benim oğlumun adı.Şuan bile ilk defa duyanlar çok beğeniyor.4 sene olacak koyalı.İlk söylediğimde duymayanlar oluyor beğeniyor
Nursumeyye5 Mesa3333 Gerçekten isim kısmı ne kadar zormuş ya hiç mi bi isim içine sinmez aslında çok zor beğenen biri de değilimdir ama yok yani 😖
dilaraRecep Nursumeyye5 bende öyleyim isim asla içime sinmiyor ama eşim Alparslan koyacağım diyor isim bulamazsan bayada artık benimsedi herkese Alparslan diyor ben istemiyorum desemde bana diyor o zaman başka isim bul inanki bulamıyorum 🥹
Ask1907FB dilaraRecep oğlumun adı Alparslan ama Alparslan isimli çocuklar çok hiperaktif huysuz aşırı yoruyor ona göre köyün🤣
Nursumeyye5 dilaraRecep Babaların Alparslan merakı nedir gerçekten anlamıyorum benim eşim de Cihangir e taktı bi ara 😂
Mesa3333 ZehrAren 4 sene önce nasıl bulup koydunuz çok şaşırdım şu an çok çok popüler kızımızın ismi Asel Duru.o yüzden eşim Asil istiyordu
Kbr-ozcn Nursumeyye5 bende hep kız ismi düşünmüştüm ama bebeğimiz erkek olacak isim olarak asil miran düşündük.