zeyykcr evet bana da doktor aynısını söyledi, bugün de sağlık ocağındaki ebe aradı bıraktırmam gerektiğini söyledi. Şimdilik yeni öğrendiğim için asıl takibimi yapacak olan doktora gitmedim, bakalım o ne diyecek. Buradaki arkadaşların fikrini almak istedim. Teşekkür ederim, Allah yardımcımız olsun hepimizin.🤲