Merhaba arkadaşlar, 1 buçuk yaşında bebeğim var, hâlâ emziriyorum, özellikle emmeden asla uyumuyor. Ve dün 9 haftalık hamile olduğumu öğrendim, neden bu kadar geç öğrendiğimi sorarsanız, reglde düzensizlik vardı ve beklenmedik bir gebelikti. (Hâlâ şokunu atlatamadım ama o ayrı bir konu.) Sizden ricam, benim durumumu yaşayan var mı? Ne yaptınız, emzirmeyi hemen mi bıraktınız, yoksa son üç ay mı, yoksa hiç mi bırakmadınız? Çünkü çeşitli görüşler var bu konuda. Yardımcı olursanız sevinirim.