fatos2404 Yessiimm 12+2’deyiz iki gün sonra görüşümüz var oğlumla gidicez oda kardeşini görecek inşallah cinsiyetini de gösterir heyecanla bekliyoruz 🫶🏻🥹
SmyEsciv Elanur34 geçiyor geçiyor bunları düşünün sonrasında hiç bu bulantıları falan hatırlamıycaksınız 🙏🏻
gulcanak02_ Yessiimm bende şuan 37+3 günlüğüm bu cumartesi günü görmeye gidicem ve az kaldıı çok heyecanlı ve korkuyorum
Yessiimm gulcanak02_ o korku beni de şimdiden sardı güzel düşünüyorum onu kucağıma alacağım zamanları hayal ediyorum 🥰 hayırlı doğumlar olsun inşallah 🤲🏼
Miraysevinen Minikmucizelere Evet eşimin ve benim ailemde şeker hastalığı var ve bebek de en başından beri iri olduğu için açıkçası tereddüt etmiştim doktorum da onerince yaptırdım sonuçlarım normal çıktı
Minikmucizelere Miraysevinen peki sorun oluyo muymus o kadar onden gitmesinin bi sey diyo mu doktorunuz
ozgeerkan73 Ysmnerszkrbg bende korkuyorum ama kafamda soru işaretleri olmasını istemiyorum Allahin izniyle birsey cikmicak sende içimi rahat tut
23_izmir Yessiimm bende bugün gittim heyecandan yerimde duramadım 2. Gebeliğim ama ilk gibi 17+5 olduk bugün ilk defa cinsiyetini gösterdi nipt testinden öğrenmiştim ama ilk defa gördüm kontrolde
Miraysevinen Minikmucizelere çok şükür suyu gelişimi herşey yolunda hicbir sorun yok mecbur sezaryen olacağım için onceki kontrollerimde 39 diyordu en son gittiğimde fazla iri gittiği için 37de alabilirim dedi bakalım bu cumartesi inşallah belli olacak