akdogann 26+3 teyiz 5 haftadır görmüyorum bebeğimi gerçi o da kendisini göstermiyor eliyle yüzünü kapatıyor bugün randevumuz var inşallah kendisini gösterir 😍🌺
Pinaargunes Yessiimm yaaa yesimcim güzel haberlerle gel inşallah💖 biz de 8+3 olduk bana da 4 hafta sonra gel demişti ya şimdiden meraklanıyorum gormek icin 4 hafta geçmiyo 😂🙏😍
Esraalic Yessiimm bende dün gittim 12. Hafta ikili test verdik detaylı ultrasona da randevu verdiler 19 şubatta
1basakk_ Yessiimm 16+3az önce görmeye gittik gayet sağlıklıyız. Zaman onunla çok güzel geçiyor sabırsızlıkla bekliyordum ağlumu🥰
Sevdayaz Yessiimm dün görüş günümünüzdü. 36+4 günlüktü. 26 aralık için doğum tarihini de aldık. Kavuşmaya az kaldı😍
mumy123 Yessiimm 29+0 dan selamm bizimde yarin görüs günümüzz🥹🥰 en son gittigimizde yüzünü göstermemisti insallah bu kez gösterir
Hnd_01 Yessiimm az önce doktordan geldim.37+6 yım şuan.yuzunu göremedik.cunku uzun zamandır baş aşagi.nst de sancım hiç cikmadi.3.100 gram olmuş bebişim 🥰😍
Hnd_01 Hnd_01 25 den sonra baş asagiydi 33 haftamda erken doğum riskim oldu.ciger geliştirici iğne vuruldum.bildim bileli hep basaşagi 🤭
Rmysyldrmmm Yessiimm az önce çıktım 37+2 haftalığım 3125 olmuşuz hiç bir zaman yüzünü göstermedi büyük ihtimalle doğunca görücez sağlıkla gelsin bebişler 🥹😍
Pnr84 Yessiimm bugün üçüzlerimi gördüm 😍iyiler çok şükür 13 hafta olduk bugün ama cinsiyetlerini ogrenemedik😕
Ysmnerszkrbg ozgeerkan73 ben de 11 haftalığım doktorum ısrarla 12 de gel testlerini yapalım diyor ama ben korkuyorum ya kötü bişey çıkarsa cesaret edemiyorum
ozgeerkan73 Ysmnerszkrbg bende korkuyorum ama kafamda soru işaretleri olmasını istemiyorum Allahin izniyle birsey cikmicak sende içimi rahat tut
Mry0707 aysenurayer benim 7 hafta bitip 8 haftanın içinde olucak herkeste değişebiliyor ama genelde 7-8 haftalıkken