Merhaba, öncelikle tip1 diyabet bir anne adayı olarak ben de 11+4 deyim. Geçen hafta endokrin doktorum ve diyabet hemşiresiyle görüşmelerim sonucu bu süreci insülin dozlarıyla sürekli oynama yaparak ve perhize dikkat ederek yonetebilecegimi söylediler. Ki şu an eminim bir çoğunuz şeker hastalığının ne kadar zor olduğunu bu süreçte başına gelerek anlasa da ben 3 senedir bu şekilde hayatımı idame ettiriyorum. Insulinden korkmayın olur mu. Insulin aksine bebeğinizin organlarını belki de ilerideki hayatini etkileyebilecek bir hormon. Onu dışardan vurulduğunuz sürece emin olun bebeğinizin yararına. Ben 3 senedir ve ömrüm boyunca bu sürecin içinde olan bir birey olarak halimize şükretmemiz gerektiğimizi anlıyorum. Doktorumun ne hastalar ve ne çocuklar doğuyor turp gibi, sen kendini rahat bırak gerisi gelir inşallah cümleleriyle teskin ediyorum. Şekerden korkmayın, o sizden korksun