Mermar aynı beni anlamışsınız. Bu düzene alışmak çok zor oldu ama yapacak bişey yok. Siz kaç haftalık hamilesiniz? Ben 32 haftalık ikizlere hamileyim. Genelde kahvaltıda yarım salatalık tuzsuz peynir, omlet yiyorum ekmek hiç yok. Öğleyin sebze yemeği genelde kabak, lahana brokoli, yoğurt eşliğinde, akşam da tavuk balık ya da kırmızı et yiyorum. Ara öğünler kavrulmamış kuruyemişler süt ayran ya da kefir. Meyve olrak yarım muz ya da yarım elma, bu aralar yarım ayva yiyorum. Benim tek sıkıntım sabah açlıklarım 100 ile 105 arası düşmüyor ne yaptıysam kendimi aç da bıraksam ara öğün de yapsam sabah aynı