Kevserehdhd İstanbul Başakşehir çam sakura şehir hastanesinde yaptım herşeyden memnundum sadece servisde dokdor gelmemişti taburcu için tek sıkıntısı oydu yoksa ilgi alakaları çok iyiydi bide tabi ziyaretçi almamaları kötüydü ama olsun eve gelince geldiler