babysmomy evet aynı hastanede verdim ama çok bişey anlamadım göbeğimden baktı kese var çok güzel dış gebelik öyle bişey yok dedi kalp atışı duyamıyoruz suan dedi daha sonra beta değerlerimi söyledim değerler kötü şüpheli dedi alttan muayene etti kese var ama dış gebelik olabilir dedi