Mercan_35 ahahahah :) haklısın bacım ne kadar az görüşürsem o kadar iyi. Şimdi farklı şehirlerdeyz arıyor sürekli doktora gittin mi diye. Evet gittim şöyle şöyle dedi çok beğendim doktoru diyorum ben beğenmedim diyor bana telefonda 🤣 ya sanki kendi hamile kendi gitti muayene oldu bire bir görmüş gibi 🤣 alıştım artık takmıyorum ruh hastasını