Ankara-58 canım sen kardiyoloji ye direk gideceksin ama tansiyonunu bikac gün ölç git egerki yüksek çıkarsa 13 üzeri faln hamile oldugin için holter takıyorlar takip ediyorlar bna o şekilde ilaç başladılar holter tüm gün seninle kalıyor ölçüyor hep tansiyonunu orda belli oluyr gece yatarkende ölçüyor kesin yaptırın aklınızda kalmasin bn 37 de doğum yaptım tansiyon yüzünden