Egyildizz benimde ilk bebeğim olacak inşallah ve üstüne bir de yeni evliyim çok olmadı evleneli evliliğe alismadan evimi oturtmadan gebe.kaldim ama çevremdeki herkesin duyunca şaşırdığı bı şey ki korkmuyorum, bakabilirim yapabilirim anne olabilirim herşeyin üstünden gelebilirim meslekten dolayı alışkanlık mi tam onu da bilemiyorum ama, evlenirken daha çok korkup panik yapmıştım 😅 tek düşük riskimin olduğu dönem de çok endişe duydum o da Allah’a bıraktım olacak her şeyi kabullendim geçti