Egyildizz kac haftalıksın canım ben 17 ye girdim bugun düşündüğüm tek şey suan düzgün bir doktor bulmak ilgili bilgili birisiyle devam etmek ve doğumu düşünüyorum nasıl olur nasıl hissederim diye o konuya bi açıklık getiremeyince tabii ki sonrasını da düşünüyorum yapabilecek miyim başarabilecek miyim vs diye ama Rabbim gücünü nasib edecektir eminim insan yine de tedirgin oluyor