Ben gecen sene adatipta doğum.yaptim ve cooook memnun kaldım.benim.5 oğlum var dogumevi,beyhekim,medar ve adatipta doğum yaptım en memnun kaldığım adatip doktorumdan da cok memnun kaldım hastaneden de. Bize geçen sene süit oda için gecelik 1000 demişlerdi doğum ücreti dışında bu sene daha fazladır ama bence eğerek yok normal odaları da çok rahat. Foto çekimi yaptırdım.ben albüm istemedim sadece çekim.500 tl verdim hem doğum anında hem sonrasında çekim oldu flaş bellek ile aldım. Organizasyon istemedim kendim yaptim birseyler.