nzlbrn Normalde hep sırt üstü uyurum ama ilerledikçe sıkıntı oluyor yan yatarak asla rahat edemiyorum. Gerekli mi sizce alınmalı mı kullanıp memnun kaldığınız ürün varsa fotosunu atarsanız çok sevinirim ♥️
Cgdmerl nzlbrn e-bebekte böyle bir yanı açık dikdörtgen şeklinde olanlar var ondan aldım ben, gebelikten bağımsız bel ağrım vardı o konuda rahat ettim, yan yatıp bacağımı dolayabiliyorum tv izlerken bile kullanıyorum
Ftm55 nzlbrn ben de bundan aldım e bebekten hem karnımı hem belimi destekliyor ayarlanabiliyor memnunum şuan bakabilirsin
Aysegul_dur nzlbrn benim de çok ağrılarım vardı bende aldım kullanıyorum gayet rahatladım çok iyi geldi bana e bebekten aldım bende
nzlbrn zeynozey Pnpn Cgdmerl Ftm55 Aysegul_dur Kızlarr çok teşekkür ederim hepinize fikirleriniz için 🙏💓💓
Pnpn Ben aldim 1-2 kere ancak kullandim zaten inanilmaz sicak basiyor o yastik beni iyice bunaltiyor bence gerek yok normal yastiklarla idare edebilirsiniz
Dileksue Ftm55 bende bunu kullanıyorum hem yer kaplamıyor hemde çok rahat ediyorum 5. Aydan itibaren kullanmaya başladım son ayda tamamen ağrımayı engelliyor
tugcesakzci Ftm55 ben de bunu atacaktım arkadaş atmış. Kesinlikle bu. Diğer o hantal büyük yastıklardan daha iyi bir yastık ben çok rahat ediyorum göbeğimi desteklediği için yüzüstüne yakın bir pozisyonda bile uyuyabiliyorum kesinlikle tavsiye ederim size de @nzlbrn
Ftm55 Nesfur41 kocaman görünüyor ama küçük görünce şaşırmıştım yatağıda kaplamıyor eşimide rahatsız etmiyor diğer büyüklere göre çok iyi göbek büyüdükçe hakikaten desteksiz yatmak zor
Mermar nzlbrn Ebebekten çok fonksiyonlu hamile destek yastığı almıştım. Çok memnunum karnımı çok güzel destekliyor onsuz uyumuyorum.
nzlbrn Mermar Dileksue alıcam evet şuan 18 haftayım şimdiden çok rahatsız ediyor beni yan uyumak ilerisini düşünemiyorum o yüzden en iyisi desteklemek
Mermar nzlbrn Memnun kalırsınız eminimki gündüzleri bile yatarken kırlentle destekliyorum hem böylece belim boşlukta kalmamış oluyor.
Nurr_22_22 nzlbrn normal yastık sıkıştırıp yattım hep ileride kullanmayacağım bişeye para vermek istemedim işin açığı
Dilaraayvz nzlbrn benim yatarken kullandığım iki yastığım var birisini bacak arasına diğerini belime destek koyuyorum ve çok rahat ediyorum bu yüzden hamile yastığı almaya gerek duymadım
Bsraskmn nzlbrn normal yastık kullandım sonrasında işe yaramayacak bişeye para vermek istemedim emzirme yastığıda aynı şekilde gereksiz geliyor yine normal yastık kullanmıştım ilk bebeğimde. Hatta bu sefer doğum yapan bi arkadaşım hamile yastığını bana verdi bende bi kullanayım ne kaybetmişim dedim bi hafta falan uğraştım kullanmaya ama yok havale geçiriyorum daraldım yastığın ortasında