Acemiiiii Arkadaşlar sürekli bir sızı hissediyorum. Dönerken ağrı kalkarken ağrı. Su mu geldi sancı mı geldi beklemek çok geriyor beni. Bunlar yalancı sancı mı oluyor ne durumdasınız?
BbuketK Acemiiiii bende burda bekliyim 35+2 bende aynıyım biyerim ağrıdıkça kendimi dinleyip duruyorum gibi geliyor 😁
Chkayboz Acemiiiii 35+3 den bildiriyorum bizdede durumlar aynı benim birde erken doğum riskim var heran suyum gelicekmis gibi hissediyorum.
Sibel_gedik Acemiiiii benimde öyle vajinam kopacak sanki , oturduğum yerden kalkarken acı çekiyorum yürürken, yatarken dönerken hep ağrı sızı var korkuyorum da yarın doktora gidip soracağım 😢
BbuketK Acemiiiii aynı durumdayım bugün kontrol vardı ilk kez nst bağlandı onda bile karnıma ağrılar giriyodu ama orda bişey çıkmadı 😁🙈 buarada bebeğiniz kilosu nedir bana bugün 2814 gram dedi ama fazla mı acaba 35+2 ye 🤔
Acemiiiii BbuketK benim kontrolüm birkaç gün sonra o yüzden kaç kilo oldu bilmiyorum 🥹🥹 sizinki gayet güzel görünüyor. Sancı çıkacak diye korkuyorum ben de
Melikeee123 BbuketK 35+5 3.350 gram benim oğlan çok zorlamiyorum kilosu fazla olduğu için ve baskı yapıyor nst de bugün hafif sancı çıktı hakkımız da hayırlısı olur inşallah 🙏🙏
Aysimamom37 Bende 36+3 üm benimde öyle kasıklarımda belimde ağrı var geceleri uyumak zor oluyor artık
Aysimamom37 Acemiiiii Benimde ama gelen giden yok daha keşke olsa çünkü artık uyumak , yürümek oturmak kalkmak epey zorlaştı
BBBA 35 ten beri rahatsızlık ağrı arada giren sancılar la devam 37+5 bugün normal yani. Bide herkeste her an sancı girecek doğacak paniği var gördüğüm kadarıyla 🤭
BBBA Acemiiiii benim ikinci ama ilkte daha korkusuzdum bişey bilmediğim için. Bunda herşeyin farkındasın bence daha korkunç 😂
Melikeee123 Acemiiiii su fazlalığı var bende mesela ve çocuk biraz assa düştü bu erken doğuma gidiyo şuan 35+5 gittiği yere kadar gidicez
Chkayboz Acemiiiii amniyon sıvısı artıyor 31. Haftadan beri buda erken doğumu tetikliyormus. Doktor otururken bile suyumun gelebilecegini söyledi
BbuketK Melikeee123 ayyy maşallah maşallah hayırlısıyla sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza bir avaz inşallah ya 🥰🧿
Anonim07 36+3 den bildiriyorumm Gece uykuları sıfır,ne tarafa dönsem bebek toplanıyor ..dönemiyorum bile.sürekli lavaboya gidiyorum arada kasık ağrılarıma başladı korkmuyor değilimm 🥹 insallah sağsalim hepimiz kucağımıza alırız 🙏🏻