Evremoz Alptekin hoca sezaryen yanlısı bence 🫠 ama benim bebeğim 38 haftalıkken 3900dü ve daha kanala girmemişti. 40. Haftada 4ü baya geçecekti. Bir de gerçekten kafası büyüktü. Doğduktan sonra hatta sıvı var dediler kafası normalden büyük dedi çocuk doktoru. Ama bişi çıkmadı. Çoğu özel doktor sezaryen yanlısı. Çünkü normal doğumda mesai saatleri dışında da gelmek zorunda. Sonuçta plansız. Eşimin kuzeniyle aynı gün doğum yaptık. Alptekin hoca girdi ikimize de girdi. Onu da sezaryene kendi yönlendirdi.