Haticeeklc ben temmuz ayı gibi 24bin iken fiyatlar 6. Haftamda kalp atışı duyulması ile birlikte paket satın aldim. Evime yakın olduğu için tercih ettim. Paketin içinde 10 muayene , 2li ve 4lü tarama , ayrıntılı ultrason( size 5 6 tane 15er saniyelik kadar bebeğin videolarini cd ye aktarıp veriyorlar) şeker yükleme testi ve 5 adet nst içeriyor. Doğum şekli normal ya da sezeryan farketmeksizin paketin içinde . Bir de gebelik basinda ve doğumdan sonra diyetisyen muayene hakkınız var. Bebeğin ilk muayenesi işitme testi ve topuk kanı da bakiliyor. Muayene olduğunuzda 9 gün içinde tekrar ucretsiz ya da muayene hakkınızdan yemeyecek şekilde tekrar gozukebilirsiniz. Gebelik ile.ilgili kan tahlilleri de.paketin içinde. Doktor seçimi size kalmış ,riskli gebelik varsa bir adet perinatolog var onu seçebilirsiniz. Onun disinda 7 ya da 8 tane doktor var sanırım kadin doğumda. Eğer mesai saatleri icindeyseniz normal doğumunuzu doktorunuz yapıyor Eğer mesai dışında doğum gerceklesiyorsa o anda nöbetçi doktor kim ise o giriyor ya da belli bir ücret karşılığında kendi doktorunuzu cagirabilirsiniz diyorlar. Sezeryanda böyle bir durum yok tabi doktor kendine göre ayarlar tarih verir. Arada Devlete de gitmiş olduğum için tabiki farklı oluyor ,sorulan sorular cevaplanıyor, aranip doktora baglanılabiliyor, eşiniz sizinle birlikte muayene odasina girebiliyor ,her muayene öncesi sizi tartıyorlar. Ben yolun yarısındayım 5 muayenem ve 5 nst kaldı. Buradan sonrasını bilmiyorum.